Monday, October 18, 2010

Dulu lain, sekarang lain!

Hye!
Ramai yg tau saya ni mulut kepoh!! Memang saya kepoh! semua org saya boleh kawan. Dari time sekolah sampai la kt tempat kerje org panggil aku internet bergerak. Kalau office gossip ke, class gossip ad je dalam pocket aku. Sampai vibrate poket aku bnyak sgt gossip.

This post bukan niat nak bergossip. Kalau gossip aku cakap belakang je tak cakap terang-terang!!!

Ini kesah tentang seorang sahabat. Dulu aku pernah lepak dgn dia time tgk bola.

Pas tu kalau aku ad masalah laptop aku mengadu kt dia. Dia rajin je tolong aku. Kalau aku msg mintak tolong mesti reply.

Kalau aku buzz kt ym nak kasi gossip SKK terkini mesti dia layan dan take note. Kalau aku post ketidak puasan hati kt facebook mesti dia la org yg respond.

Ini bukan kes cinta tak di balas. ok!

Tapi sekarang dia dah ad girlfriend. Kat facebook senyap je. Aku komen pun tak layan. Aritu time konvo pun tak nampak. Skg kt ym kalo nak online appear offline.

Dulu selalu je conference dgn aku or timah dgn kawan2 yg lain.

Ape salah aku dan timah dan yg seangkatan??

Ktorg ni perampas boyfriend org ke nak avoid ktorg ble dah ad girlfriend???

Hurm...ini lah luahan hati setelah kehilangan seorg kawan yg best gile utk lepak~~

Nak kasi terang lagi bersuluh ni ha gambar SKK dia ad dalam ni.....huhuhu

Nasib baik la mamat tu gambar tak leh upload internet lembab!!!
Stress!!! Aku post je lah!!!

No comments:

Post a Comment