Thursday, September 8, 2011

Raging hormones

I usually don't post on my blog that often, but thanks to my boss's suggestion, here I am writing another post even though the previous post was post ted 4 days ago.

I pun pelik kenapa I ikut je cakap dia! Dia suruh pakai tudung hitam hari ni pun i pakai lepas tu dia suruh I post bout the stress I am having pun i post! Nak mati Wani ni! Ape nak jadi ni Wani!

Tapi pedulikan semua itu! All I know I am very stressed! Bukan sebab bnyak kerje, moderate je workload, tapi tension! tak tau kenapa! Rasa stress and everyday pergi office rasa mcm mayat hidup, mcm tak ada daily achievement pun! Kenapa la Wani ni teruk sgt. I believe that this is just phase, I have been experiencing this "moody season" since the previous company. Once this season is over I will be back as productive as I usually am.

Being in this season is so hard! Stress 24/7 sampai jadi sleepless, asyik fikir pasal kerja walaupun sebenarnya tak de kerje pun, lepas tu yg paling leceh ialah kuat cemburu!

Benda merepek pun boleh cemburu. Tahap pathetic la perasaan cemburu ini sehnggakan colleagues keluar nak pergi dgr talk pun I boleh ingat diorg pergi makan tak ajak! Bodow kan! benda kecik pun boleh cemburu!

Anyway I know that this is just my raging hormone nak period kot. But the stress is giving me the headache. I really wish it will over soon, tak larat nak melayan perasaan sendiri......

No comments:

Post a Comment